A lakberendezés speciális ága, a home staging megint működött: bútorokkal, lakástextilekkel, dekorációval és home styling elemekkel varázsoltuk „első látásra szerelem lakássá” ezt a belvárosi ingatlant. A felkészítés után profi fotózás következett, majd ütős hirdetésszöveg-írás, hiszen a lakás egy termék, reklámozni kell. A ráfordítások levonásával is extra haszonnal, az amúgy is elvárt profit felett zárta a tulajdonos az eladást, ráadásul a felújított állapot ellenére hónapokra beragadt lakást rekordidő alatt, 2 hét alatt adta el.
A home staging minimum jó állapotú ingatlanok esetén működik, ha a lakás rosszabb állapotú, először a felújítással kell kezdeni. Itt ezen már túl volt a tulajdonos, tehát nekünk tényleg csak az otthonosságot, a szerethetőséget, illetve bizonyos hiányzó funkciók bemutatását kellett megoldanunk.
A lakberendezőként ezek a projektek igazi jutalomjátékok: kihívást is jelentenek, hiszen rengeteg adottsághoz kell igazodni, amit nem mi álmodtunk vagy terveztünk meg, ugyanakkor a „vászon” nagy része még színezetlen, üres, tehát van mód az alkotásra. Ilyenkor lakberendezőként alkalmazkodunk és még kreatívabbnak kell lennünk, hogy a saját stílusunkat meg tudjuk valósítani egy más által elkezdett munkában, de a piac minket igazolt: egy külföldi befektető szinte azonnal beleszeretett és az elvártnál magasabb áron megvette.